Vzdálená technická podpora

Pro naše zákazníky nabízíme možnost využití vzdálené technické podpory.

  • Nevíte si rady s technickým problémem?
  • Potřebujete konzultaci přímo u Vašeho PC?
  • Řešíte konkrétní problém a nevíte jak dál?

Naši technici Vám rádi pomohou.

  • Náš technik se připojí k Vašemu počítači přes vzdálenou plochu a společně s Vámi problém vyřeší.
  • Na své obrazovce uvidíte každý krok prováděný technikem tak, jako by v tu chvíli seděl vedle Vás.
  • Díky použití Skype nebo telefonu je možné každý krok konzultovat.
  • Po celou dobu máte plnou kontrolu nad spojením. Připojení technika můžete kdykoli ukončit.
  • Není třeba žádných speciálních nastavení firewallu apod.

Jak použít vzdálenou technickou podporu?

1. Nejprve kontaktujte naše techniky a dohodněte se na vzdáleném přístupu

  • Kontaktujte nás telefonicky přes zelenou linku na bezplatném čísle 800 876 088

2. Klikněte na následující odkaz a stáhněte si soubor umožňující spustit vzdálenou podporu

Vzdálená podpora NEXNET

3. Soubor uložte do Vašeho počítače (nejlépe na plochu) a následně jej spusťte

  • Podporovány jsou operační systémy Windows XP, Vista a Windows 7 a 8.
  • Ke spuštění programu stačí kliknout na ikonu.

  • V následujícím dialogovém okně je zobrazeno unikátní ID Vašeho PC.
  • Toto ID sdělte našemu technikovi, který se k Vám připojuje.

Vzdálená podpora NEXNET

4. Vzdálenou technickou podporu můžete kdykoliv ukončit.

  • Během spojení bude v pravé spodní části obrazovky (nad hodinami panelu Windows) zobrazeno okno s informacemi o spojení. Toto okno lze využít jak pro nastavení, tak pro ukončení spojení s technikem.
  • Pro ukončení spojení stačí pouze kliknout na ikonu křížku (viz obrázek níže).

  • Tato služba je pro všechny zákazníky s platnou aktualizací zcela bezplatná, stejně jako zelená linka a služba eSupport.
  • Pro vzdálený přístup není třeba žádných speciálních nastavení firewallu nebo antivirového systému Vašeho PC.

 



Novinky

Výpadek pevných linek

Vážení zákazníci, omlouváme se, že de 31. 5. 2018 nebudou dostupné pevné linky a to včetně Zelené linky technické podpory. Tento výpadek je z důvodu servisích prací na rozvodné síti E.ON. Pro požadavky na technickou podporu využijte prosím tickety na portále eSupport. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace. .

 

Edgecam 2018 R1 SU6

Na Zákaznickém portálu NEXNET, a.s. najdete nejnovější Opravný balíček SU6 pro Edgecam 2018 R1.

 

Akce a veletrhy

Podívejte se na přehled Akcí a Veletrhů NEXNET.

Akce a veletrhy...
 

Software ke stažení




Sdílet:

  • Delicious icon
  • Digg icon
  • Reddit icon
  • StumbleUpon icon