NEXNET eSupport

NEXNET eSupport byl zaveden za účelem poskytování co nejlepší podpory všem zákazníkům Nexnet v ČR a SK. Našim cílem je včasná a efektivní podpora a neustálé zlepšování úrovně služeb zákazníkům.

NEXNET eSupport je on-line služba založená na technologii PHP,  která umožňuje okamžitou reakci na požadavek zákazníka. Zákazník má neustále k dispozici celou historii komunikace s technickou podporou. Na základě řešených dotazů je vytvářena knihovna řešení, která nabízí rychlou a přehlednou pomoc v databázi technických řešení. Každý problém (Ticket) má unikátní číslo (ID), podle kterého je zařazen do databáze, což umožňuje jeho snadné vyhledání.

NEXNET eSupport
Při komunikaci např. přes Zelenou linku pak stačí pouze uvést toto číslo a příslušný technik má k dispozici okamžitě celou historii řešeného problému.
NEXNET, a.s. zodpovídá za kvalitu poskytovaných služeb, proto je naším cílem využití služeb eSupportu všemi zákazníky.

 

Co je cílem eSupportu?

NEXNET eSupport je orientován na komunikaci mezi zákazníkem a technickou podporou NEXNET, jeho cílem je rychlé a účelné řešení problému. Toto centrum je základem podpory pro všechny zákazníky NEXNET v ČR a SK, nezávisle na jejich dodavateli software. NEXNET eSupport shromažďuje dotazy od všech zákazníků a ty dále posílá k řešení do partnerských firem, které vyvíjí CAD/CAM software.

Dříve než zadáte požadavek na eSupport:

Je velmi důležité zřetelně identifikovat problém. To je zásadní otázka úspěšného řešení našeho technika. Proto dříve než odešlete Váš požadavek na eSupport, připravte si následující informace:

  • Jméno Vaší společnosti.
  • Máte aktivní aktualizaci Vašeho CAD/CAM software (aktualizace není podmínkou pro eSupport)?
  • Pokud byl stejný nebo podobný problém již zadáván, uveďte jeho číslo (ID).
  • Operační systém a jeho verze včetně Service pack.
  • Jaký CAD systém a jeho verzi používáte?
  • Jasný a stručný popis Vašeho problému.
  • Ujistěte se, že stejný problém není řešen v Databázi znalostí.
  • Přiložte soubory a přílohy vztahující se k problému:
    • soubor z CAD/CAM software,
    • původní CAD soubor,
    • postprocesor.
    • Pro velké soubory použijte vždy kompresi dat ZIP nebo RAR!

 



Novinky

Výpadek pevných linek

Vážení zákazníci, omlouváme se, že de 31. 5. 2018 nebudou dostupné pevné linky a to včetně Zelené linky technické podpory. Tento výpadek je z důvodu servisích prací na rozvodné síti E.ON. Pro požadavky na technickou podporu využijte prosím tickety na portále eSupport. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace. .

 

Edgecam 2018 R1 SU6

Na Zákaznickém portálu NEXNET, a.s. najdete nejnovější Opravný balíček SU6 pro Edgecam 2018 R1.

 

Akce a veletrhy

Podívejte se na přehled Akcí a Veletrhů NEXNET.

Akce a veletrhy...
 

Software ke stažení




Sdílet:

  • Delicious icon
  • Digg icon
  • Reddit icon
  • StumbleUpon icon